diumenge, d’agost 17, 2008

Situació lamentable dels WC de l'estació de l'Aldea

El dijous vaig fer cap a l'estació de l'Aldea a portar a una "viatgera" que havia d'agafar el tren. Total que vaig atrevir-me a entrar als WC de l'estació. Tot el que per fora semblava que estava correcte, per dintre ... Ni us ho explico! O potser si, allà feia una olor a pixat que tombava a qualsevol mortal.

Evidentment, com que ja hi estic acostumat, vaig dirigir-me cap a la guixeta i li vaig dir a la noia que estava despatxant bitllets que els WC no estaven en condicions, que allò no era manera de tenir-los. Em va dir que ja venia una empresa a fer la neteja, però us asseguro que allò no estava net del mateix dia.

En fi, que vaig demanar el llibre de reclamacions i vaig posar-ne una més. Però al final vaig afegir un petit escrit dient-los que gravaria l'estat dels lavabos i el penjaria al youtube, per a que ho puguessin veure en directe. Aquí teniu el vídeo:



Recordeu, a aquestes imatges hi heu d'afegir una pestilència en el moment d'entrar-hi.

3 comentaris:

Sylvie ha dit...

I quants altres lavabos de servei públic estan així ? masses, de Renfe i sense ser de Renfe. És realment lamentable. No sé ni com goses entrar als lavabos de Renfe coneixent-los...

Anònim ha dit...

Estic d'acord, però no creieu que gran part de la culpa es dels usuaris.

Anònim ha dit...

Pues no uses Renfe, que es una empresa privada, usa la competencia...

Mmm ¡vaya! ...